lørdag 30. august 2014

Ride The Lightning

Hei

Det har virkelig vart mye lyn og torden i sommer, eller som vi sier i Sverige blixt och dunder (Åska)

Når jeg var liten sa vi at Blixt Gordon var ute og kjørte, når Fredda var liten sa vi det var Lynet Mcqueen som var ute og trente, nå når Fredda er større og jeg fetere, sier vi at Thor er ute med hammeren.....

Er ikke glad i Lyn og Torden, da om noen gang ser du hva naturkrefter kan gjøre. Synes egentlig det blir mer og mer Natur og vær. Klima forandringer ? Vi får se.....

Det har skjedd mye på Youtube i det siste, helt plutselig har det dykket opp mange video opptak fra 80-tallet og dess legendariske hårdrocks konserter. Satt herom helgen en sen kveld o sjekket gamle Metallica gig og gamle Metallica er så sykt bra. Deres 2:e album hadde titeln Ride The Lightning og på den finner du mester verket  Fade To Black..... den sangen gav en fingervisning om hva som skulle komme......

Selv er jeg trener for en gjeng som fått lynet opp i rumpa, gutta er godt trent, gutta har bra tempo, gutta har vokst.... Dessverre har lynet og slått ned i handledden, det er veldig stivt fortsatt på mange hold. Her må det mykes opp hver dag og lek med kølle og ball.  Men visst, det er fortsatt August og det ser riktig bra ut. årstiden i betraktning.

Vi har fått til en smått historisk hospiterings ordning med Herre avdelningen og BET. Vi har 2 puljer som hospiterer tirsdag eller torsdag og gruppen er på hele 13 man. Att et G 16 lag får mulighet å trene på litt høyre nivå en ggr i uken i tillegg til egne treninger, ja det kommer motstandere få merke. Nå hospiterte vi en del forrige sesong så dette er ikke nytt men flere er med i ordningen. Samtidig sikkerstiller vi en bra treningsgruppe som har muligheter å drive fornuftige treninger. A-stallen er nok litt tynn syns jeg så det føles greit å ha dette samarbeid. BET skall ha cred for at våre gutter er velkomne og han og A-lags gutta er så inkluderende!


Når jeg plager meg riktig sjøl, da er jeg på Ebay og sjekker gamle turne gensere og prisen de går før idag. Innen jeg flyttet til Norge så ryddet jeg garderoben og fikk ikke lov og ta med alle turne gensere av min eks, disse blev lagt i en stor bag og den blev slengt når pappa ryddet hjemme på gården, han trudde det var en masse filler....... Heldigvis tok jeg med meg et par dyrgriper, men det er en jeg savner, den som nå går for 1000$ på Ebay........ uff.... den svir......

Ride The Lightning- nå kjør vi, innebandysesongen er nå igang på allvor!!!

mvh

King

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar