mandag 18. august 2014

Rock N Roll Train

Hei!

Ja da ruller vi igang! Inne sesongen starter på allvor IDAG. Sommern er mentalt over, men en del god golf skall fortsatt spilles! Er på pallen nå i brutto klassen, den skall førsvaras, you bet......

Kidsa fra 99 blir med i 2 uker, så får vi se om de blir med og curle/surfe/glide med eller om det blir at gi signaler om at bli med videre, at ta fighten om en plass i troppen. Helt klart har gutta i G98 hatt tøffe krav og målsetninger under våre 5 år. Men en sak er densamme-de innfrir ALLTID !!

Av den grunn gleder jeg meg litt xtra i år, det blir ikke så mye mas, alt ligger der nå må vi kun justere oss in på en del deler i spillet. Vi vet hva vi må jobbe med, jobben blir mye opp til den enkelte, mye ligger på det mentale. Ta Beslutt, Ta Snabbe Beslutt og til sist Ta Riktig Beslutt. Det sammenfatter mye faktisk.....

Salming VS Umbro, takk for 16 år Umbro, men vi snakker 2014 og da føles Salming så rett for vår klubb!! Hørte Jarle hadde kjøp ny blind kjepp allerede, da er du ivrig gitt..

Da jeg brukt sykt mye penger på Driver/Wood i årets sesong så bør jeg egentlig gå ut med den smått sensasjonelle nyheten at_Kingen ikke kjøper ny innebandy kølla i år...........  Hm............

Finnar på ingang...spennende, trur disse gutta er gode jeg...... Håper Bechern bleker håret så har vi en Finish Line :)

Jaja, dags og pakke for trening, på med AC/DC og kanskje låten Rock N Roll Train......

Hoi

Caj Kingen Holm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar