torsdag 27. januar 2011

"En kungelig Knekk"

Hej!

Ny uke ,nye utfodringer. Begynnte uka å gå igjennom taktikken med Noratel Tigers på min nyinkjøpte Ipad. Kanskje litt i overkant, som Drillo hadde sagt.... MEN det virket.....og King var het med 4 scoringer....

G 98 kjørte en super trening i tirsdags og helt plutselig så satt overlapp spillet i vår berømte kontringsøvelse Fisken. Visst er det kanskje, litt i overkant, å kjøre 3-4 overlapp i en hurtig kontrings øvelse med det er ikke poenget.
Att gutta nå skjønner bevegelsen og gjør det er poenget. Livet har vart forferdelig da vi ikke klart dette så ofte tidligere, nå begynner det å sitte og jeg lister dette som noen av de finste øyeblikk i livet mitt. Alle vit at kingen er særs svak for overlapp.....  Litt umodent skrevet...ser den...  Men jeg er virkelig glad i overlapp.....det er jeg....

Innen treninga hør jeg Terje "Ånden" Martinsen mana på 99 med ordene "nå kjør vi 360, en viktig øvelse gutter"   Man blir tårøgd for mindre og 99 gutta begynner å komme seg veldig....


Ser på korslaget og der er det en s.k rapp gruppe som heter Erik o Kris og de er fra Bærum...aldrig har rappen vart så langt fra 8 mile......

Sesongs avslutning på Greys Anatomy og Brothers and Sister, tid til overs så  igår leste jeg igjennom vår "klubb bok" og fulgte opp med "Tre Kronors Is tränings program"  Og vips satt det noen øvelser i hodet som må ned på papper, sen scannes og videre in i Ipaden. Det er 2011 og statistikk fra bloggen sier at 9% leser bloggen fra Ipad og faktiskt 4 % fra sin Iphone..... det kan ju vare samme person-Jarle!
Men håper sef det er flere....  eller ja vit at det er flere...

Vi hadde besøk av El innebandy gjengen i tirsdags har allerde hatt noen mailer om interesenter til dette. Kan ikke kalle dem for fysiskt handikappede, det er nemlig folk fra egne rekker, noen roper sikkert at det er bedrift laget men ikke sa nicke....  sier ikke mer....

Artig uansett om vi kan få til noe, det finnes inget tilbud om dette i Drammen og Nedre Eiker. Det jeg skriver nå er helt sant-King har Fritidsleder utbilning med handikapp inriktning fra Høyskole... så visst burde jeg vart der men jeg har ju ansvaret før bedriftslaget så jeg mener jeg fyller kvota mi eller ?

Ikveld trening, må ta med pistolen og justere litt på guttas hooker, mye rart, gi dem en "kunglig knekk" som Lars Andrè pleier å si....

Grei/Målløs-Nor 92... den vinner vi!!!!

det var det for idag....

mvh
Kingen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar