onsdag 28. september 2011

Quiz......

Hej igjen !!

Vi går rett på sak og slenger ut en herlig og ikke minst dagsakutell quiz!!  Hva forestiller bilden egentlig?

Alt 1

Bildet blev tatt tidlig en søndag morgen da en liten brunbjørn hadde forvillet seg opp i et tred, oppe i fjellsiden på Stenseth hos Kingen

Alt 2

Dette er Sjøkan som med nye pedagogiske grep i barnehagen synger "Ekkoren satt i granen, skulle skala kottar"  (kongler)

Alt 3

Dette bildet forestiller en noe forfjamset herre keeper ( Kolderup) som viser opp sine gamle speider takter.  Denne man  prøver desperat  først finne,  deretter mødosamt fiske ned sitt kjære 7:er jern fra et tre dypt inne i Wildenveys dype skoger....

Kryss av riktig alt i boksen til høyre!!!


Litt blogging nå.........

Jeg har vart på en Flight til Scotland, faktisk en splitter ny maskin fra Norwegian. Det sellskapet satser og da blir man større, snart går det Flighter til New York gitt...  Vell fremme i St. Andrews opplever jeg en fantastisk tur som krønes med runde på Old Course på "residentional time" og som det viser seg senere til "Residentional price" da vi spillte med en venn vi kjenner der borte siden våre 3 besøk innen.

Dette blev nesten toppet da vi i tillegg spillte Carnoustie Championship Course. DESIDERT den vanskeligste bane jeg spillt!!  1999 leder Jean Van Den Velde The Open med 3 slag når han skall slå ut på SISTE hullet. Han kan i søvne gjøre en dobbel boogey (6 slag, 2 over par) for o vinne turneringen med 1 slag. ELLER kan tryggt bruke 3 slag frem til green og 2 putte for en boogey.

Nej da han skulle vinne "The France way" med elegance... blev ikke slik etter en tragisk 7:er og tap i omspill..... Anledningen til at jeg nevner dette er at jeg hadde et par på dette monster til avslutningshull!!!  Det og kun et til skal tillegges. Du kan se episoden på nedenstående lenk..

http://www.youtube.com/watch?v=1dR1pkCGY80

Etter det har jeg vart på Miklagard, nå i helgen som var faktisk... starten fremflyttet 30 min grunnet FROST!!!  Den helv... Kung Bore er i anmarsj.......

Ellers er mange med i den allerede mytomspunne Gerilja Open som styrs med jernhånd av Gerilja 1. Fra Carnoustie til Eiker er litt av et scene bytte men jeg slet meg til en plass på trygg grunn fra den forhatlige siste plassen og spillte helt ok etterhvert, men vi slet for vi hadde en veeeldig bløt bane.....

Til dere som nøler med å melde er på-TA SJANSEN!!!  Vi er i forhandlinger om et noe mer varigt arrangemang til neste år der dere kan danne lag og ha turneringen gående utover sommeren!  En liten gerilja serie rett og slett med masse av Flighter.......

Innebandyn er igang for di fleste og A-laget har hatt tuffest mulig åpning. Forhåpningene var ikke store da jeg entret tigerdoomen før å se kampen mot Tunet. Første jeg ser er Mads i drekt nr 92, KULT! Men enda kulere om han har den etterhvert i Nor 92. UANSETT syns jeg det er bra at gutta tørr å ta sjansen og kanskje etterpå komme tilbake med erfarenheter o kanskje vare på et litt høyre nivå. Når dette er sagt er det ingen tvil om at det går fint å bli god i Nor 92!!

Kampen derimot viste en gjeng med pågangsmot men vi fikk dårlig betalt! Personligen savner jeg skyttet fra distanse!! Det blir enkelt å styre ut og målet blir det svårt å komme in på. Nøkkeln blir å få gutta på bekkplass o våge o legge in mer mot mål. Du trenger ikke ladde i en halv time! Litt  bue så du passerer første gubbe sen en ball som studser lavt in mot mål. Verste en keeper vit?? SKAPA situasjoner FREMFOR mål....  Dette er noe spillerne må tørre i kamp!!  Så forza skudd boys!!! Passningspillet syns jeg Sjøkan har gjort en god jobb med, nå venter jeg på fete skudd og mange -:)

Vi må ta vare på arven etter Linko!!!

Noen rader der fra King...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar